В Италия започна продаването за пръв път на автомобили в огромните търговски центрове, наречени хипермаркети. Главен герой в този вид продажби е първият италиански SUV, наречен Dr 5. Рекламно лице на новата кола е бившата „Мис Италия“ и настояща актриса Мартина Коломбари, която е съпруга на футболиста от „Милан“ Били Костакурта. Проектът за дистрибуцията на Dr 5 се осъществява съвместно от групата Finiper, която е една от най-големите италиански компании от тази сфера и от автомобилната къща Dr Motor Company. Производството на италианския SUV започна официално от 15 ноември 2007, информира ProntoSofia. D и R са инициалите във фамилното име на основателя и президент на автомобилната група Масимо Ди Ризио. Седалището на групата е в град Изерния. От 20 години насам тя е един от основните оператори на пазара за търговия и дистрибуция на автомобили в Европа. Дизайнът на Dr 5 е изцяло италиански и той е осъществен в Центъра по стил на фирмата. Механиката, електрониката и технологията биват обединявани в едно благодарение на споразумение с Fiat Powertrain Technologies. Моделите Dr 3 и Dr 5 ( съответно с три и с пет врати) ще бъдат първите , които ще дебютират на италианския и на европейския пазар.
Цената е доста конкурентна - около 15 хиляди евро. Като новаторски се смята и начинът на продаването им - сред етажерките на магазини за авточасти в хипермаркетите. Dr 5 вече се продава в търговския център Portello в Милано.
Източник: Insurance.bg